1. Cum platesc?
Poti plati prin urmatoarele metode:
online: cu cardul
Ramburs (numerar, la primirea coletului)
Plata cu OP (ordin de plata) doar pentru produsele vandute de Cosultauzilnic.
Online prin card de credit.
2. Doresc Factura Fiscala, cum procedez?
Ai posibilitatea de a salva in contul tau mai multe date de facturare, iar la finalizarea unei comenzi poti alege pe care sa le folosesti.
In cazul in care nu ai salvat datele de facturare in Contul tau, vei putea salva direct in primul pas al comenzii.
De stiut: Conform Art. 155 alin. 28 din Codul Fiscal, “Semnarea si stampilarea facturilor nu constituie elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina factura”.
3. Cand pot ridica coletul? Si cand este livrat?
La plasarea comenzii prin site-ul nostru online cosultauzilnic.ro exista o data estimata de livrare care te ajuta sa te organizezi.
La momentul predarii coletului catre curier, esti instiintat prin email ca acesta se afla pe drum, de asemenea ve-ti fi contactat de catre curierul care va livreaza produsele dorite.
In plus, poti opta sa alegi ziua si intervalul orar de ridicare a coletului, avantajul fiind timpul dumneavoastra, noi pregatindu-ti din timp comanda.
4. Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda are statusul “Comanda finalizata”, poti solicita emiterea unei facturi cu date de facturare corecte sunand la Call center, urmand ca factura veche sa fie stornata si sa se emita o noua factura cu noile date.
Daca comanda are statusul “Noua” sau “In pregatire” o poti anula din contul tau, realizand ulterior o noua comanda cu datele de facturare pe care le doresti. De asemenea, poti lasa un comentariu in contul tau, in detaliile comenzii, rugand vendorul sa modifice datele de facturare.